SRY MODELLEZŐ FÓRUMA http://users.atw.hu/sryforum/ |
|
ALOT http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=8&t=2371 |
Oldal: 8 / 9 |
Szerző: | user_1002 [ 2014 feb. 27. - 15:29 ] |
Hozzászólás témája: | |
Huuuú Jocikám, Ez nagyon rendben van a repülő is meg a start is, csak azt nem írtad meg kivel történt ez a baleset, hogy negyven perc fölött köllött repülni. Amúgy fényes bizonyíték arra, hogy az ALOT-os 300 méterről is lehet élményt adó magasságba emelkedni, mert a 700 méter már az. Ja és emiatt lehet a Pistinek lesz igaza és ide is nagy repcsi kell. Üdv Laci |
Szerző: | user_1913 [ 2014 feb. 27. - 18:15 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ez a baleset velem történt de a Péter bácsi is jóval 20 perc felett repkedett aznap. Mostanában nagy sok startunk van 10 perc felett, igazából rengeteget gyakoroltunk télen. Bőven elég lesz a 300 méter mindenre, ez a megállapításunk. És csak hobbizásból az eddigi legmagasabb startom 867,75méter, várom a jóidőt az 1km-hez . |
Szerző: | user_1002 [ 2014 márc. 02. - 20:26 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szasztok Skacok! Jelentem berepülődött az Ollie. Jó kis repülő lesz. Nehéz lett, de nem látszik a repülésén. Egy siklatás után az első start 15 perc feletti lett mindjárt. Nyilván jó kis langyosba, de látszik, hogy tényleg jó a profil, ahogy Szamaránszki Karcsi is mondta. Még mindíg kinlódok az Altis-al. Beállítottam a gázkar végpontot rendesen és mégis hol van fék, hol nincs. Nem értem, de biztos legközelebb Hobbykingeset veszek. Kornó Pisti Ciklonja is nagyon szépen repült, mint tavaly is. [url][URL=http://kepkezelo.com/viewer/dd1vtt69gsb8a7bsakxq.jpg][/url][/url] |
Szerző: | user_1913 [ 2014 márc. 12. - 17:11 ] |
Hozzászólás témája: | |
Tényleg jó lenne már egy verseny vagy egy találkozó, az időjárás nem is számít szerintem, simán lehet télen is jó időket repülni, egész télen ezt csináltuk mi legalábbis. Érdekes ez a log kép is, elég profinak tűnik a program. Az Ollie pedig egy nagyon jó gép, minket már meggyőzött |
Szerző: | user_1913 [ 2014 márc. 12. - 17:24 ] |
Hozzászólás témája: | |
És akkor bemutatnám a csak ALOT kategóriára épített gépemet. Ben Shereshaw - Cumulus 1937 (gomolyfelhő) Első startján 12 percet töltött a levegőben, a másodikon pedig 24-et, de folyamatosan kellett lefele hoznom mert 600 méter környékén a nem elrendezett vevőantennáim miatt alacsony RSSI riasztást kaptam. Belekerült az Alti is, és az első 300-as startján 13:30-at repült termik mentes időben. Nagyon jó gép, kicsit még szoknom kell és felrakni a feliratokat és díszítést. |
Szerző: | Tamásbá [ 2014 márc. 14. - 7:17 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nekem nagyon tetszik József új modellje! Jó volna látni a MODELL EREDETI FÉNYKÉPÉT! Szeretném megmutatni a modell színeit még élő -és a rákosi gyakorlótéren 1947-1948-ban velem együtt modellt repítő - barátaimnak. Milyen kishitűek voltunk annak idején ÉS EGYÁLTALÁBAN NEM GONDOLTUNK A MODELL FESTÉSÉRE csak a fehér és barna bevonópapírt használtuk. Megjegyzem - ez utólag - igen nagy hiba volt részünkről. DE MENTSÉGÜL SZOLGÁLJON, HOGY NEM NEMTEK A MODELLEK 50 MÉTERNÉL MAGASABBRA IGY LEHETETT LÁTNI A FEHÉR, VAGY BARNA BEVONÁST. Ettől függetlenül Amerikában lehet, hogy 1938-ban már színezték a modelleket? Azt is tudom, HOGY NEM AZ FAI-HOZ TARTOZÓ ANTIKMODELL SZABÁLYZAT MEGENGEDI AZ EREDETITŐL VALÓ ELTÉRÉST! Hitetlen Tamásbá |
Szerző: | user_1913 [ 2014 márc. 15. - 14:17 ] |
Hozzászólás témája: | |
Örülök, hogy tetszik! - Az eredeti Cumulusról természetesen nincs színes kép. Csak újságcikk fekete fehérben. A színezésére nem tér ki a cikk. Kb. 6 Cumulus-t találtam a neten a majdnem 4 hónapos építés és információ gyűjtés alatt. - Több gép rajzán található színezési és díszítési séma ebből az időből. - Az FAI-hoz nem kívánok hozzászólni, de van véleményem! Nekem megfelel a jelenlegi szabályrendszer, egy biztos az új technológiákat alkalmazni kell mert csak így maradhat fenn a kategória és a modellezés. Versenyen kívül használom a telemetriás variométeremet és sokban segít megérteni azt, hogy mit is látok a gép mozgásán és mi történik valójában, így könnyebb megtanulni termikelni, mert tudom mire mi a reakciója a gépemnek. És mikor megkérdezik milyen magasan van a gépem nyugodtan mondhatom vagy bemondja a rádióm, hogy 701,3m . Így vagyok a fóliával is, szobában építem a gépeimet, nem akarok és nem tudok lakkozni ragasztózni és festeni, a másik, hogy szeretem, hogy a fólia átlátszó, így tényleg látja mindenki, milyen munkát is végeztem az építés során. - ALOT témában folytatnám a beszélgetést! |
Szerző: | user_1002 [ 2014 márc. 19. - 17:59 ] |
Hozzászólás témája: | |
Tisztelt Kollégák! Ollie második startja, amikor végre állt a légcsavar. A szabályzóban a végpont beállítás után még Járdán Jóska javaslatára a gáz kitérést megnöveltem negatív irányban 20%-al, hogy biztosan úgy érzékelje az Altis, hogy nincs gázadás. Ez használt. A 450 méteres magasságban már nagyon rosszul láttam, látni is a grafikonon, hogy lenyomtam, majd újra kiemelt a termik, jó start volt!! Ezt most át kell konvertálnom, mert nem ismeri fel a képkezelő, de jön. Üdv Laci[/url] |
Szerző: | user_1002 [ 2014 márc. 19. - 18:11 ] |
Hozzászólás témája: | |
Sikerült!!! [url][URL=http://kepkezelo.com/viewer/8vpmz3il8xpdcyz5uoso.jpg][/url][/url] |
Szerző: | user_1913 [ 2014 márc. 19. - 21:55 ] |
Hozzászólás témája: | |
Gratulálok, a terep és az időjárás is jó volt ezek szerint na meg a modell sem rossz. Nekem már volt 2db 44perc feletti startom idén. Irigykedem a két Ollie-ra |
Szerző: | user_1002 [ 2014 márc. 25. - 11:56 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szia Joci! Van egy fontos kérdésem: Az Altis 4-esem szerint ( látszik is a grafikonon ) a leállítás utáni túlfutás. A műszer rögzíti a leállítás utáni 10 másodperben elért legnagyobb magasságot - az F5J szabályzatnak megfelelően. Ennek a mértéke zavar egy kicsit, mert 10-15 métert mutat, ami nem tűnik reálisnak, mert a modell nem száguld felfelé és szemre, leállítás után "rögtön" átesik. Tapasztaltatok e hasonlót a Hobbikinges műszernél. Üdv Laci |
Szerző: | user_1913 [ 2014 márc. 25. - 16:55 ] |
Hozzászólás témája: | |
- Igen találkoztunk a jelenséggel, másfél kilós gépek simán túlmennek 8-15 métereket, viszont szerintem az ALTI kompenzációja nem képes ennek megakadályozására, nem bízom az egyszerű barométeres mérésben ennyire, magasságot pontosan tud meghatározni, de gyorsulás-lassulás az már más tészta. A 4. oldalon vetettem fel ezt a túllövés témát még anno. Majd ara jutottunk, hogy ez le van tojva - Nekem már csak a gondom a 90 másodperccel van, tejesen felesleges, csak kínzom majd az elektronikát, negyed gáz alatt bukdácsolva. |
Oldal: 8 / 9 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |