Ma is alakult kicsit a motor, meg a hajó is. Képek nincsenek, mert
lemerült a műhelyben használatos fotomasina (a fene enné meg).
Szóval felraktam a htőköpenyt. A felrakáshoz hálló (+300°C-ig)
kazánszilikont használtam,ezzel "pótoltam" az illesztőgallérból letört
és hiányzó részeket.
Bekerült a hajtókar, és a hengerhüvely is. Most köt a szilikon így két
nap pihenőre van ítélve a motor.
Amíg köt a szilikon gondoltam kikapom a hajócsavartengelyt...na ez a
tipikus esete annak, hogy ránézésre 2 perces munka, aztán azon veszem
észre magam, hogy eltelt egy óra és még mindíg ezt csinálom. Végül is
közel két órás kemény küzdelemben sikerült kiaszabadítani a tengelyt
a tönkcsőből, leszedni róla a csatlakozó elemeket és beáztatni mindent
etilalkoholba. Valami iszonyat módon bele volt gyógyulva a tengely a
tönkcsőbe és a csapágyba. Na de ez is megvan...
Próbáldattam az indító ékszíjat is, de az tuti kuka, Össze-vissza van
töredezve
valahol kellene egy ilyet szerezni, ahogy
nézem valami mosógép ékszíj lehet, így ha kinyitnak a boltok megyek a
Gelkába.
Viszont már minden ki van bontva a hajóból, így a motor életre keltése
után neki lehet állni a hajótestnek is.
üdv.: SRY